Inicio » Agenda » A novatada Rúas Baixas Plaza Elíptica. Concurso novel hip hop.

A novatada Rúas Baixas Plaza Elíptica. Concurso novel hip hop.

A novatada Rúas Baixas Plaza Elíptica. Concurso novel hip hop.

La asociación sin ánimo de lucro Rúas Baixas debutando en un evento de baile urbano novel en #Vigo: #Anovatada.
Rúas Baixas organiza “A novatada”

A Novatada tiene como objetivo iniciar a los niños en la cultura urbana, especialmente el breakdance y el hip hop. Preparamos para ellos un campeonato de batallas, enriqueciéndolo con una muestra de coreografías y jam.

Plaza Elíptica (Vigo) será el escenario perfecto para este evento, el sábado 3 de marzo. Horarios:
– 11:30 Confirmación de registro y jam ¡Bailar en los corros!
– 12:30 p.m. Muestra de coreografías de las escuelas participantes
– 4:00 p.m. inicio de las batallas

¿Quién puede registrarse y cuáles son las condiciones?
Siendo un evento de formato novel,se podrán presentar los niños y niñas de 5 a 15 años de edad que están comenzando en este mundo. El formato de batalla será para equipos, en grupos de hip hop de hasta 6 personas y en breakdance un máximo de 10 personas. Las edades pueden ser mixtas.

Los jueces serán los bailarines y bailarines de la Asociación, rotando entre nosotros. Para promover la objetividad, un maestro no puede juzgar a un equipo que le da clase.

En la mesa, Dj Pol (hip hop, funk, breakbeat) que pondrá la música,hasta clásicos, no sólo los niños se moverán,verás que madres y padres también.

Hay un número limitado de registros, 16 por categoría, ¡así que corre si no estás adentro! Para hacerlo, envíe un correo electrónico a ruasbaixas@gmail.com con la siguiente información: nombre de la escuela participante; nombre de la tripulación; modo en que se presentan; envíe la canción de muestra coreográfica (si lo hacen) en wav o mp3; y nombre del maestro o maestro. Esta inscripción es de € 2 y será pagada conjuntamente por el profesor o profesor correspondiente. Los pagos no serán individuales para agilizar y facilitar el trabajo de la administración.
La asistencia pública es gratis.
Si tiene alguna pregunta, contáctenos! ruasbaixas@gmail.com

Estamos ansiosos por descubrir a las nuevas generaciones, ¿te apuntas?
#planplazae #hiphop

EN GALEGO
A asociación sen ánimo de lucro Rúas Baixas estreámonos nun evento de danzas urbanas novel en Vigo: A Novatada. Rúas Baixas organiza “A novatada”

A Novatada pretende iniciar a aqueles nenos e nenas na cultura urbana, concretamente no breakdance e no hip hop. Preparamos para eles un campionato de batallas, enriquecéndoo cunha mostra de coreografías e jam.

Acóllenos a Plaza Elíptica (Vigo) o sábado 3 de marzo. Os horarios:
– 11:30 Confirmación da inscrición e jam. A bailar nos corros!
– 12:30 Mostra de coreografías das escolas participantes
– 16:00 Comezo das batallas

Quen se pode inscribir e cales son as condicións?
Ao ser un evento de formato novel, poden presentarse rapaces e rapazas entre 5 e 15 anos que estean comezando neste mundo. O formato de batalla será por equipos, en hip hop grupos de ata 6 persoas e en breakdance un máximo de 10 persoas. As idades poden ir mesturadas.

Os xuíces seremos os bailaríns e bailarinas da Asociación, rotándonos entre nós. Para fomentar a obxectividade, un profesor ou profesora non pode xulgar a unha crew á que lle imparta clase.

Na mesa, Dj Pol (hip hop, funk, breakbeat) porá os máis clásicos e fará moverse tanto rapaces coma nais e pais.

Hai un número limitado de inscricións, 16 por categoría, polo que bule se inda non estás dentro! Para facelo, manda un correo a ruasbaixas@gmail.com cós seguintes datos: nome da escola participante; nome da crew; modalidade na que se presentan; mandar a canción da mostra coreográfica (se a fan) en wav ou mp3; e nome da profesora ou profesor. Esta inscrición é de 2€ e será pagado conxuntamente por aquela mestra ou mestre correspondente. Os pagos non serán individuais para axilizar e facilitar a labor da administración.

A asistencia do público é gratuíta.
Se tes algunha dúbida contacta con nós! ruasbaixas@gmail.com
Temos moitas ganas de ver ás novas xeracións, ti non?